۱۳۸۹ تیر ۱۷, پنجشنبه

Alejandro,Fernando,Roberto

دارم میمیرم برای اینکه عاشق یکی باشم .همچین قربون صدقه اش برم که مامانش هم نرفته باشه...انقدر عاشقش بشم که ضلع غربی میدون ونک همونجا که یه زمانی پاتوق دوستان گشت ارشادیمون بود، چنگ بندازم به پیرهنش پشت گردنشو بگیرم و صورتشو به صورتم بچسبونم و لباشو ببوسم؟هه! من اصولا خوشم میاد بیاد زیر دندونم.
بخدا یه روز حتی اگه پنجاه سالم بشه این کارو با معشوقم توی میدون ونک میکنم.حالا اگه شما عناصر ذکور که بهتون پیشنهاد میدم،زود تر دست بکار شید و ناز به پیاز نذارید،خودتون بیشتر حالشو میبرید.وگر نه من که اصولا خوشم میاد بیاد زیر دندونم.حالا هر وقت.
البت هر چی زودتر بهتر!

آهنگ الخاندرو لیدی گاگا را دانلود کردم.هر وقت توی اتاق بودم و این اهنگ از ماهواره پخش میشد ،حواسمو میکشید طرف خودش.امروز چند ساعت باهاش رقصیدم.لخت.شب هم باهاش رقصیدم.به سرم زده یکیو پیدا کنم با هم بریم کلاس رقص یه رقص دو نفره یاد بگیریم.هر وقت از افسردگی خیلی پر انرژی میشم بریم با هم برقصیم.ترجیح میدم اهنگش ،الخاندرو باشه

۷ نظر:

محـمد گفت...

آگهی چاپ می کنی؟! خوب مسلما می دونی که همه این چیزایی که گفتی منم می خوام حتی زیر 18 تر! از لحاظ همزمانی و همسنی عاطفی که خودمون در جریانیم. وقتی سرحال می نویسی لذت نابی. من امروز حالم برعکس تو بود. وحشتناک گذشت. ولی ختم به خیر تو شد. هر چند همین هم پر از نداشته ها و حسرت هاست. ولی یه روز می رسیم.

مرضیه گفت...

روی کدوم حساب گفتی آگهی ؟!!!جالبه ،میخواستم اسم این پست را بگذارم reklama!!!!
آخ که این حسرت های تو منو کشت.نه که من همه چی جلوی دستمه؟
بهم بگو چرا وحشتناک گذشت.بهم بگو.بذار بعدا که سنگ صبوریتو برای من زدیش توی سرم(میدونم شاکی میشی الان!) منم یه چیزی داشته باشم باهاش بکوبم توی سر خودم.دست روی شما که جرات نمیکنیم بلند کنیم.شما پر از حسرت ها و نداشته هایید.

محـمد گفت...

الان اس ام اس زدم خواب بودی. سنگ صبور آفلاین من! شرح اين هجران و اين سوز جگر اين زمان بگذار تا وقت دگر. ما هم گردنمون نازکه هم دیوارمون کوتاه. اصلا یه چیز ضایعی هستیم هیشکی ما رو دوست نداره. شما بکوب تو سر ما ای سر و سامان همه تو!

مرضیه گفت...

من و تو زدن نداریم.مارو خدا زده! اقلا خودمون رحممون به خودمون بیاد.
خواب هم نبودم.دارم میرقصم!

FM گفت...

تو احتمالا اون سوتین صورتی نیستی؟

مرضیه گفت...

fm:جانم؟؟؟ نه.من اگه خدا قبول کنه آدمم.سوتین صورتی شاید منظورت اسم یک وبلاگ باشه.که اگه اینطور باشه باز هم جوابم نه است.

FM گفت...

اره منظورم همون اسم بلاگ بود

فهرست وبلاگ من